Showroom, näyttely- ja koulutustilat
Showroom on myyntiympäristö ja sen kaikki toiminta on kytköksissä myyntiin ja myynnin edistämiseen. Näyttelytila on myös luonnollinen paikka vahvistaa yrityksen ja tuotteen brändiä. Kun messut ja live-tapahtumat ovat tauolla, on yrityksen omissa tiloissa oleva showroom tai näyttelytila entistä tärkeämpi paikka kohdata asiakas ja esitellä tuotteita sekä niiden ominaisuuksia. Hyvin suunniteltu showroom auttaa erottumaan kilpailijoista ja luo elämyksiä. Brändinmukainen tila myös vahvistaa yrityksen ja tuotteen uskottavuutta asiakkaan silmissä. Olemme toteuttaneet tuhansia messu- ja näyttelytiloja, ja meillä on vahva näkemys siitä, miten tuotteet saadaan nousemaan esiin myyvästi ja miten brändejä viestitään tilasuunnittelun keinoin – myös tiedostamattomalla tasolla.
Elämyksellisyys jättää käyttäjälle vahvemman muistijäljen kohtaamisesta, ja muistijälki voi olla ratkaisevaa tuotteen tai toimittajan valinnassa. Uusi tekniikka luo hurjasti mahdollisuuksia entistä informatiivisempaan ja elämyksellisempään showroom-kokemukseen. Tekniikka, virtuaalitoteutukset ja lisätty todellisuus avaavat loputtomasti mahdollisuuksia, mutta niiden käyttämisen tulee olla tarkoituksenmukaista. Pääpaino onkin kasvokkain kohtaamisessa ja mahdollisuudessa kokea tuote tai palvelu aidossa ympäristössä.