Mikä ihmeen messustrategia?

Kesän jälkeen alkaa kiireinen messusyksy. Messuhallien ja tapahtumakeskusten kalenterit pullistelevat täynnä erilaisia tilaisuuksia loppuvuotta kohti, ja niin mukavaa kun olisikin aina olla ajoissa liikenteessä omien messusuunnitelmiensa kanssa, ei hyvät aikeet aina toteudu. Kuulostaa varmaan tutulta?

Messuille osallistuminen ei ole halpaa lystiä, joten siitä kannattaa ottaa irti kaikki mitä otettavissa on. Hienoinkaan messuosasto yksinään ei riitä asiakkaiden tavoittamiseen, vaan messuilla tärkeintä on mieleenpainuvan kokemuksen luominen kävijälle kohtaamisen kautta. Messustrategia, ydinsanoma ja myyntipuhe tulisi olla selkeänä kaikille messuosastolla työskenteleville. Näitä voidaan myös tukea messuosaston suunnittelulla – siksi ainakin messustrategia ja ydinsanoma kannattaisi olla valmiina messusuunnittelun alkaessa.

Kiire ja pitkäjänteinen suunnittelu eivät asu samassa päässä, joten mikä avuksi? Tarjoamme asiakkaillemme uutta räätälöityä palvelua, jossa asiantuntijamme kokoaa yrityksestänne messutiimin ja workshopin keinoin löydämme yhdessä vastaukset niihin kysymyksiin, jotka hidastavat teidän messumenestystänne. Yhteenvetona saatte konkreettisia keinoja haasteiden taklaamiseen, kirkkaampia ideoita ja uutta intoa osallistumiseen. Lisätietoa saat laittamalle meille sähköpostia osoitteeseen info@fairfactory.fi.

 

Osallistu samalla loppukesän kilpailuumme kommentoimalla blogiin tai fb-postaukseen, minkälaisia haasteita olet messuilla kohdannut näytteilleasettajan roolissa tai mitä uutta ja ehkä yllättävää toivoisit messuvieraana kokevasi? 🤔

Palkintona arvomme kaikkien 6.9.2019 mennessä kommentoineiden kesken 2 kpl Habitaren ja Helsinki Design Weekin yhteislippua: pääset samalla lipulla sekä Habitareen (11.-15.9.2019) että HDW:n Erottaja 2 -näyttelyyn. Palkinnon arvo on 34 euroa ja liput postitetaan voittajalle.

Lisätietoa Habitaresta löydät klikkaamalla tästä.

 

Nähdään messuilla!

Terveisin Tuulia Fair Factorylta

2 thoughts on “Mikä ihmeen messustrategia?

  1. Suurin haaste on liian lyhyet tauot luento-ohjelmassa. Osallistujien tauot menee ymmärrettävästi ruokailun tai kahvin merkeissä ja varsinaiselle messukierrokselle ei riitä aikaa. Messuosaston houkuttelevuus korostuu.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Fair factory logo

Ota yhteyttä

Suomen Vahvimmat logo

Copyright © 2019 Fair Factory Oy

kysy meiltä »