Yhteystiedot

Fair Factory Oy on vuonna 2007 perustettu suomalainen yritys, joka suunnittelee ja rakentaa messuosastoja, kiertueita, pop-up- ja näyttelytiloja sekä yritystilaisuuksia Suomessa ja Euroopassa.

420
Projektia vuodessa
4,9 M€
Liikevaihto vuonna 2024
2400 m2
Toimisto- ja tuotantotilaa

Tutustu tiimiimme!

MYYNTI

Susanne Siilin

Account Director

+358 40 530 9806
susanne.siilin@fairfactory.fi

Marjo Paski

Account Director

+358 400 745 002
marjo.paski@fairfactory.fi

Rita Kylli

Account Director

+358 40 822 4150
rita.kylli@fairfactory.fi

Jari Ilomäki

Account Director, Events

+358 40 724 2277
jari.ilomaki@fairfactory.fi

Hanna Siltakoski

Account Director

+358 40 555 4030
hanna.siltakoski@fairfactory.fi

Olli Peuhu

Account Director, Events

+358 400 726 186
olli.peuhu@fairfactory.fi

Pasi Anttonen

Account Director

+358 400 886 444
pasi.anttonen@fairfactory.fi

Hannele Kallio

Head of Event Production

+358 40 503 8666
hannele.kallio@fairfactory.fi

SUUNNITTELU

Markku Pietiäinen

Technical Specialist

+358 50 541 4779
markku.pietiainen@fairfactory.fi

Design and marketing manangement

Minna Åberg

Designer / Marketing Manager

+358443537282
minna.aberg@fairfactory.fi

HALLINTO JA TALOUS

HALLINTO JA TALOUS

Sofia Pyykkö

Taloushallinnon tuki

sofia.pyykko@fairfactory.fi

TUOTANTO

Ari Auvinen

Production Manager

+358 50 525 5380
ari.auvinen@fairfactory.fi

TUOTANTO

Linjatie 5, ovi 4
01260 Vantaa
+358 50 525 5380

TOIMISTO

Hitsaajankatu 4 A, 5. krs
00810 Helsinki
+358201441330

LASKUTUS­TIEDOT

Verkkolaskuosoite: 003720858119
Operaattori: Apix Messaging Oy
Välittäjän tunnus: 003723327487

Pyydä tarjous

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 32 MB.
    Käytämme lomakkeen kautta saatuja tietoja palveluidemme tarjoamiseen ja toimittamiseen. Lisätietoja löydät Fair Factory Oy:n tietosuojaselosteesta »

    Usein kysyttyä

    Mitä messuille ilmoittautuessa kannattaa pohtia?

    Onnistuneen messuosaston suunnittelu alkaa määrittämällä lähtökohdat: miksi messuille ollaan menossa ja keitä siellä pyritään tavoittamaan? Mikä on pääviestinne messuilla? Millaisella budjetilla messuille ollaan osallistumassa? Vasta kun nämä pohjatiedot on määritelty kannattaa miettiä tavoiteita ja toiminnallisuuksia.

    Mitä messusuunnitteluun kuuluu?

    Messusuunnittelun laajuus määritellään yhdessä tilaajan kanssa. Suunnittelu sisältää yleensä aloituspalaverin, jossa käydään läpi lähtökohdat, tavoitteet ja tarpeet. Tämän jälkeen siirrytään suunnitteluun, jonka tuloksena asiakkaalle esitellään valmis ehdotus 3D- ja pohjakuvina, sekä näiden pohjalta laskettu kustannusarvio. Suunnittelumme sisältää yhdet muutoskuvat. Suunnittelu jatkuu teknisenä suunnitteluna, jossa tuotetaan rakenne-, mitta- ja työkuvat tuotannolle. Graafista suunnittelua tarvitaan painoaineistojen valmistuksessa.

    Suunnittelu voi sisältää myös muita osa-alueita, kuten aktivointien, kutsujen, asujen, somistusten ja vaikka av-esitysten suunnittelua.

    Mitä messuosaston tuotantoon kuuluu?

    Yleisesti tuotantoon sisältyy ammattitaitoisen projektipäällikön vetämänä osaston suunnittelu, valmistelut, rakennus, purku ja kuljetukset. Laadukkaasti toimiva palveluntarjoaja tekee aina eritellyn tarjouksen, ja näin tilaajalle syntyy selkeä kuva projektin sisällöstä.

    FAIR FACTORY OY

    Hitsaajankatu 4 A, 5. Krs
    00810 Helsinki
    Puh. +358201441330

    Laskutustiedot

    Verkkolaskuosoite: 003720858119
    Operaattori: Apix Messaging Oy
    Välittäjän Tunnus: 003721291126

    Copyright © 2025 Fair Factory Oy